RSS 2.0
 
   

färga färga färga

 Den 2012-01-09, kl 10:55:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Kvällen slutade inte alls som jag skrev igår! Jag trodde det skulle vara film och sängen som gällde men istället fick den en vändning och jag kom precis upp ur sängen. Huvudet pulserar och matlusten är som bortblåst!
Men idag ska jag kolla om jag kan träffa Julia annars ska jag få tag på någon annan som vill leka, Ebba kanske! Skulle färga hennes hår någon gång i veckan så jag kanske kan passa på att göra det idag! I kväll blir det semifinal för tjejerna och jag tänker stå på kanten och heja på dom! Kameran ska med idag vare sig jag orkar eller inte! Matchen är mot IK Gautiod som spelar i div 2 så det är svårt motstånd!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback