RSS 2.0
 
   

flashlight

 Den 2012-01-17, kl 22:20:58
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag tänkte börja med en kategori som heter Tips där jag tänkte tips om olika saker, kläder, mat, smink, musik bland annat! Göra några sådana inlägg i veckan för att variera mig lite, låter det som en bra idé?

Handbollen slutade med vinst till Sverige, skönt! Med andra ord är de vidare i EM om jag inte förstått allt fel? Därför hade jag tänkt att lägga mig nu så jag kan få sova lite mer än dagarna innan. Mer än att kolla på handboll så har jag kollat igenom massvis med bloggar och har hittat ett par som jag verkligen gillar och kommer fortsätta följa. Det mesta är fotobloggar så jag har fått lite inspiration, dock så har jag ingen aning om hur dem får bilderna så otroligt snygga! Effekterna är perfekta på alla bilder så jag tror jag ska sätta mig ned med photoshop och klura ut hur man gör någon dag!
Godnatt


Camera: Canon 1000D f/5
Photo by: Miranda Bergman
Model: Me
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback