RSS 2.0
 
   

födelsedagen

 Den 2012-01-14, kl 11:24:50
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon! Första dagen som 16 känne otroligt bra! Ebba åkte och jobbade tidigt i morses så jag är själv för tillfället, eller riktigt själv är jag ju inte familjen är här och snart kommer våra grannar för att äte lite tårta som blev kvar igår! Gott! Gårdagen blev iallafall toppen, vi hade super kul. Åt tacos som n i förstod på gårdagens inlägg och sedan åt vi även tårta. Pratade om allt mellan himmel och jord & så fick jag fina presenter! Bilder kommer på dem. Ebba sov här och ska även göra det imorgon, så vi somnade tätt intill varandra. Mer idag ska vi färga hennes hår och ikväll är det släktkalas som gäller! Ne nu ska jag visa bilder från igår istället!




Photos by: Me
Models: Prinsesstårta - Jag & Ebba - Julia - Maria - presenter från Ebba - Present från Julia, Johanna & Maria - present från Ebba
     

Kommentarer
Postat av: ella hansson

Fina bilder du tar!

2012-01-14 @ 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback