RSS 2.0
 
   

Gott nytt år

 Den 2012-01-01, kl 13:47:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Gott nytt år mina kära läsare! Nu är jag tillbaka och tänker inta sängläge. Gossip Girl får underhålla mig resten utav dagen, usch och fy för att må såhär! Men gårdagen var riktigt rolig faktiskt, vi åkte dit vid 15.00, gjorde fint och grejade. När detta var klart började vi göra oss i ordning, sen rullade gästerna in. Jag tror vi blev ca 30 stycken, toppenkul var det! Dock blev det sent, tror vi var i säng 6.15 ungefär. Iallafall jag och några till som stannade på undervåningen och pratade och lite annat.
Denna dag har vi endast städat, tog en väldig tid måste jag säga! Hur kan man grisa ner så mycket? Helt obegripligt!
Ne nu har jag annat för mig!
Tack iallafall till er som gjorde min kväll/natt helt grym!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback