RSS 2.0
 
   

gymnasiet

 Den 2012-01-18, kl 07:45:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 


Idag kom jag upp när klockan ringde och tur var väll det, jag tog en riktigt lång dusch och nu tänkte jag äta riktig frukost. Vid 13.00 tar jag och Johanna bussen in till Lidköping som sagt för att kolla på gymnasium. Inte långt tills vi ska välja nu! Med andra ord är vi lediga från skolan ett tag. När vi är klara tar vi bussen hem och här hemma tänkte jag fota lite och kanske göra klart Elins blogg. Är uppe i min 10de blogg på en och en halv vecka, ganska nöjd måste jag säga! Ska även hjälpa Ebba med texten på hennes.
Nu ska jag göra mig klar, kanske hinner visa en bild på resultatet!

     

Kommentarer
Postat av: sara

Nu har jag länkat dig! :) Tusen tack igen för hjälpen :)

2012-01-18 @ 11:08:37
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: ebba hofling

de va inte min text jag menade XD utan din, den va lite liten! Men vill göra om min, om du orkar.

puss

2012-01-18 @ 13:13:20
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback