RSS 2.0
 
   

hemlighet

 Den 2012-01-23, kl 07:55:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu är det så att jag inte har berättat en sak för er, de närmsta dagarna kokmmer jag uppdatera från en sjukhussäng. Ja ni läste rätt! Känns hemskt att säga det men så är det, jag ska åka in till KSS nu på morgonen för att bli inskriven och ta prover och imorgon ska jag opereras. Njurarna som är problemet! Efter operationen måste jag ligga stilla i 24 timmar så det blir ännu en natt i Skövde. Om jag får som jag vill så sover vi hos Pillan inatt men mamma r inte så taggad på det.. Men jag hoppas att vi iallafall åker och hälsar på! Ni har väll inte missat hennes blogg? http://pilaan.blogg.se/ 
Men jag har datorn med mig, hårddisken är laddad med massa filmer! Jag har mobilen med mig och jag har kameran med mig så jag ska nog klara mig! Känns som att jag har massa elektroniksaker med mig bara.. Men det är ju dem jag håller på med hemma så!
Har ni inget för er så får ni ju gärna smsa, skriva på facebook eller kommentera era skypenamn så lägger jag till er! Vore toppen!

     

Kommentarer
Postat av: hanna

krya på dig

2012-01-23 @ 08:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback