RSS 2.0
 
   

H&M

 Den 2012-01-12, kl 21:10:26
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Detta är vad som gör min kväll! H&Ms vår kollektion och min mysiga säng! Därav bilden på kuddarna, de är nu dessa och några till som pryder den. Jag har i ett desperat försök försökt få sängen att efterlikna en soffa men jag måste tyvärr erkänna att jag misslyckats! Det ser mest roligt ut men kuddarna är iallafall snygga och jag håller på att sy nya fodral till de gamla kuddarna i skolan!
Ne nu ska jag fortsätta kolla på alla färgglada plagg, det kanske kommer hem något av dem på posten?

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om deras kläder?

2012-01-12 @ 22:44:05
Postat av: Anna Fahlgren

SV: Jag gillar dem! Tyvärr tycker jag att det är aningen mycket färg i denna kollektionen men för övrigt älskar jag H&M!

2012-01-13 @ 07:38:29
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback