RSS 2.0
 
   

kallt

 Den 2012-01-04, kl 23:34:14
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Överraskningen får ni imorgon men jag kan ju avslöja vad det är iallafall!
På grund utav min brist på fantasi så får det bli ett videoklipp där jag sjunger och spelar. Jag ska försöka få min kära vän Johanna att skicka över några filmer hon har och om vi inte löser det får jag spela in något nytt imorgon! Kanske inte den roligaste överraskningen.. MEN, jag kom iallafall på något till slut!
Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, jag är trött och fryser så det kan nog vara en bra idé!

     

Kommentarer
Postat av: pernillaaaaaaaaa

SÅ SJUKT FIN DU ÄR GUMMAM<3

2012-01-05 @ 19:20:22
URL: http://pilaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback