RSS 2.0
 
   

kanyl

 Den 2012-01-23, kl 17:28:11
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Skönt att ha varit hemma ett tag nu, det tog inte lång tid på sjukhuset idag så vi fick åka hem när alla prover var tagna. Vi ska ju tillbaka imorgon igen för att göra en njurbiopsi som det kallas, de ska ta ut vävnad ur njurarna som de sedan undersöker!
Mer än så vet jag inte så vi får se vad som händer! Jag tänkte iallafall skriva imorgon innan vi åker och om jag hinner innan jag blir sövd! Sen har jag ju hela eftermiddagen/kvällen på mig att skriva! Dock så blir 15-dagars listan lite lidande under dessa dagarna men eftersom jag inte får gå till skolan förrän på måndag så hinner jag göra massvis med inlägg denna veckan!

Photo by: google

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback