RSS 2.0
 
   

måndag för femte gången

 Den 2012-01-30, kl 15:33:54
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

photo by: me
model: me

Jag är ledsen för triangeln men den var väldigt behövlig på denna bilden! Såhär såg iallafall jag ut idag, en tröja från MQ, märket är soul. Ett par extremt gamla jeans från H&M, det syns inte på bilden men det är dragkedjor på sidan av vaderna. De inte så praktiska armarna blev dock ett problem när jag skulle äta men det hade jag ju listat ut redan innan!
Det har varit en riktigt bra första dag i skolan, vi har inte gjort så mycket på lektionerna utan mest tagit det lugnt. Nu tänkte jag iallafall slänga mig i sängen och sova en stund! Sen svarar jag på era kommentarer och utseer en vinnare i min tävling!
     

Kommentarer
Postat av: anton hagberg

du är så fin så triangeln behövs inte!

2012-01-30 @ 17:59:41
Postat av: pablosfoto

Riktigt snyggt det du ha på dig!

2012-01-31 @ 10:06:33
URL: http://pablosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback