RSS 2.0
 
   

någons födelsedag

 Den 2012-01-13, kl 07:43:25
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Godmorgon!
Idag är det den 13 januari och det betyder för många "oturs dag" för mig betyder det födelsedag! Ja ni läste rätt! Idag blir jag 16 år, tiden går riktigt fort! Jag tänker iallafall fira min dag med mina underbara vänner som kommer hit ikväll för att äta och mysa! Underbart! Sen sover Ebba här och imorgon ska jag färga hennes hår, hon ska även jobba. Ne men det finns inte mycket att säga. Morgonen än så länge har bestått utav att jag blivit väckt utav min familj som kom med paket och sen har jag inte kommit längre!


Photo by: Me
Model: växthuset
     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

Grattis på den stora dagen sötaste AnnaPanna :) <3

2012-01-13 @ 12:45:31
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback