RSS 2.0
 
   

ny redigerad

 Den 2012-01-16, kl 22:58:54
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Katastrofuppdatering idag men jag har haft fullt upp med att redigera två andra bloggar + min egen! En av de andra är jag inte klar med än men det lär jag bli inom de närmaste dagarna! Min egen har jag lite småsaker kvar att greja med men den är så gott som klar! Fick ett litet ryck och vipps så blev den vit! Har inte haft den på detta sättet förut så vi får se om jag trivs annars ändrar jag nog snart tillbaka den!
Mer än att redigera har jag suttit med gitarren en bra stund och så har jag kollat igenom lite snabbt vilka bilder jag ska skicka hem. Någon beställning har jag inte gjort ännu!
Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket och sova en stund, är super trött!

OM NI INTE SER DEN NYA DESIGNEN TRYCK F5

     

Kommentarer
Postat av: minna

as snygg!

2012-01-17 @ 08:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback