RSS 2.0
 
   

nyårslöften

 Den 2012-01-02, kl 11:40:20
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Nu när det nya året har börjat måste jag ju följa mina nyårslöften! Jag ska äta nyttigare, träna mera, ta bloggen mer seriöst och jag ska prata tydligare! Det sista lär jag aldrig klara av, det är nämligen så att jag pratar för fort! Detta ska jag därför försöka fixa under detta året, vanligtvis brukar jag aldrig klara av mina nyårslöften men jag ska försöka denna gången!
Dagens planer är oklara, kanske ska åka till Vara och kolla på fotboll ikväll men det känns inte jättelockande så jag tar nog upp telefonen och ringer Ebba istället! Det är även så att Julia kommer hem från Thailand imorgon! Jag hinner nog inte träffa henne tyvärr, ska träffa en annan kompis!
Ne vad ska jag säga mer? Jag är nyvaken och ligger i sängen. Funderar skarpt på att ta en dusch, det behövs! Så får det bli!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback