RSS 2.0
 
   

övningskör

 Den 2012-01-31, kl 22:01:28
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

photo by: Miranda Bergman
model: me

Nu ni är jag på gång!Väntar bara på ett tillstånd och sedan är det jag som sitter i förarsätet! Med hjälm och ryggskydd! Här tar vi inga risker! Skämt & sido, det ska nog gå bra!
Jag har ju inte gjort några personliga uppdateringar idag men jag var så trätt imorses, jag tror att febern börjar komma krypande så jag ska gå och lägga mig nu! Imorgon blir det förhoppningsvis lite bättre men jag ska till vårdcentralen för att ta prover och så ska jag fixa med sommarjobbet så det blir nog inte superduper uppdatering!

     

Kommentarer
Postat av: minna

Vad fin du är!

2012-02-01 @ 07:27:15
Postat av: sofie

Riktigt snygg bild! :)

2012-02-01 @ 12:03:49
URL: http://freakysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback