RSS 2.0
 
   

piano

 Den 2012-01-05, kl 17:36:08
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Min dag har jag tillbringat framför pianot, så nu ska jag bara spela in en video till er med! Jag hoppas att videofy har löst sitt problem så att jag kan ladda upp filmer igen, annars får vi se hur jag löser det! Telefonen kanske!
Rummet hände det inte mycket med men jag ska ta tag i det ikväll tänkte jag, tänkte även slå till på stort och kolla på J-VM finalen, jag tycker inte speciellt mycket om hochey men det är kul att kolla någon gång ibland! I är en sån gång!

Min otroligt sköna outfit idag!
Löparbyxor från Ullared, t-shirt från Crocker och strumpor sen jag var liten.

     

Kommentarer
Postat av: Agrin

Gillar dina strumpor hhh:)

2012-01-06 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback