RSS 2.0
 
   

pics from above

 Den 2012-01-15, kl 11:16:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Ännu en dag och ännu en dag. Vi har precis ätit frukost så nu ska vi färga Ebbas hår, lite rödaktigt blir det denna gången! Gårdagen blev ganska lyckad, under kalaset så spelade vi monopol som Elin fick.. Flera timmar höll det på men till slut tog jag hem segern efter många om och men + lite fusk från min spelpartner Fredrik. Men det är ju segern som räknas?
Efter det tog jag och Ebba på oss jackorna och gick ut, fotade lite med lång slutartid och lampa! Blev faktiskt några bra bilder! Dock fíck jag så ont i fingrarna så vi var tvungna att gå in igen! Sen somnade vi vid 2.00 ungefär efter att jag fått ett skrattanfall åt Ebba som inte kan vara tyst utan grymtar när hon andas ut. Extremt mycket! Men sen somnade jag så då var det lugnt!
Ne nu ska vi leka frisörer! Kanske kommer ett live inlägg om en stund!




photomoment: yesterday
photos by: Me
models: pink sunset - Ebba - Jag - Monopol - Lång slutar tid x2 - Ebba

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback