RSS 2.0
 
   

redigerar

 Den 2012-01-12, kl 16:35:23
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hejsan och ett stort förlåt! Uppdateringen igår var inte den bästa och inte heller idag! Men jag fick en frågan om att redigera en tjejs blogg och eftersom jag tycker det är väldigt kul så började jag med den igår kväll och nu är jag äntligen klar ifall hon inte vill ändra någonting! Nu tänkte jag göra klart det jag började med igår, att städa mitt rum. Jag funderar även på att göra om bloggen igen? Nu när jag är igång! Iallafall byta typsnitt och annat. Jag vet att många inte har den stilen som jag har och det gör att allting blir snett och ser allmänt oprofessionell ut. Lite tråkigt med tanke på att det ser väldigt bra ut på de datorer som faktiskt har typsnittet century gothic! Har ni inte det så borde ni verkligen ladda ner det, http://www.azfonts.de/load_font/century_gothic.html är länken. Helt gratis och det ser grymt ut!
Jag får se hur jag gör med bloggen! Blev faktiskt lite sugen på det nu!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback