RSS 2.0
 
   

the hair of the day

 Den 2012-01-17, kl 15:43:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 


Photo by: Sister
Model: Me

Så här ser mitt hår ut idag, en fläta på var sida och sedan är håret uppsatt i en "donut". Det är nog det enklaste och snyggaste man kan göra med håret och det går super fort verkligen! Jag tänkte lägga ut en "hur man gör" bildserie nu i veckan! Skolan var väldigt lugn, vi har inte kommit igång ännu! Nu i eftermiddag ska jag iväg och klippa mig som sagt, ska bli skönt att få bort allt det slitna men väldigt tråkigt att håret kommer bli superkort. Innan jag åker måste jag iallafall ta ut donuten och så, kanske ta en före och efter bild. Beror på om jag gör slingor eller inte. Tror inte det blir så faktiskt. Sparar mig till sommaren istället!
Nu ska jag göra klart Saras blogg och sen gå till pappas jobb!

     

Kommentarer
Postat av: mirelle

Älskar sättet du gör din donut, det blir jättefint med flätan i

2012-01-18 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback