RSS 2.0
 
   

tragus piercing

 Den 2012-01-13, kl 16:10:04
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Hejsan! Under denna dagen har min piercing varit ett stort samtalsämne. Piercingen jag har i örat alltså, tragus! Det har nämligen blivit en bula bredvid den och det har därför gjort ont de senaste dagarna. Jag ska erkänna att jag inte varit någon vidare med att göra rent den. Iallafall så tog jag ur piercingen nu när jag kom hem för att granska "kulan" närmare och den såg ut som en finne så jag klämde den. Men allt som kom ut var blod, great? Nej. Med andra ord är det något annat. Efter detta skulle jag sätta tillbaka piercingen men gick det bra? Nej. Den vägrade att åka in i hålet igen! Så Elin fick hjälpa mig och då var det ju låskulan kvar, det tog cirka 30 minuter att få fast det lilla fanskapet.
Tänker aldrig ta ut piercingen igen.

Mer idag har jag fått massvis med gratulationer! Tack så jättemycket allihop! Men nu måste jag börja städa inför ikväll då mina vänner kommer hit, vi ska fira att jag blivit 16 hade jag tänkt!

     

Kommentarer
Postat av: Seran

Aj då! Koksaltslösning brukar hjälpa!

2012-01-13 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback