RSS 2.0
 
   

tulpaner

 Den 2012-01-14, kl 17:04:28
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hej igen! Nu håller vi på att göra oss i ordning för släktkalas. Jag tänkte köra på donut i håret men klädseln är inte bestämd än! Får se vad Ebba plockar fram till mig! Dagen har varit väldigt lugn, jag och Ebba har kollat på film. Trassel! En utav disneys bästa filmer, underbar! Vi har även varit i stället ovh fodrat! För er som inte känner mig så ska jag förklara att jag INTE är en hästtjej, aldrig ridit i hela mitt liv men Det är 3 utav mina vänner så jag börjar få lite koll på hästar trots allt.
Ikväll kommer som sagt släkten hit och efteråt ska jag och Ebba ut och fota lite kvällsbilder med lång slutartid! Super kul! Ne nu måste jag skynda mig om jag ska bli klar!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback