RSS 2.0
 
   

bedtime

 Den 2012-01-23, kl 22:15:36
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 


photo by: Linnea Eriksson
Model: Me

Nu ska jag gå och lägga mig efter att ha ätit det allra sista inför ingreppet imorgon. Jag har även duschat, inte det lättaste med en plastpåse tejpad på armen så den inte gått att böja. Därför fick min goa lillasyster fick hjälpa mig en aning, nästan som en betjänt! Hon fick iallafall schamponera och greja med mitt hår!
Efter det kollade jag på handbollen, pinsamt. Jag själv är sämst på handboll men jag menar, så bra var väll inte Serbien? Det tyckte iallafall inte jag!
Men nu ska jag sova, som tur är så får jag sovmorgon till 10.00 imorgon, då gäller det att inte äta någonting utan dricka ett glas vatten och åka iväg till sjukhuset direkt. När jag får äta sen igen vet dem inte, men de chansar på att det blir imorgon kväll någon gång! Med andra ord lär jag vara hungrig. Uppdaterar mer imorgon!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback