RSS 2.0
 
   

allt väl

 Den 2012-01-24, kl 17:13:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Nu är jag vaken igen, sett suddigt och dubbelt ett bra tag men förutom det och huvudvärk så mår jag bra! Nu ska jag försöka dricka ett glas vatten så får vi se om jag kan äta ikväll!
Jag tänkte berätta lite om vad som hänt de senaste timmarna!
Först fick jag byta om till de pinsammaste jag någonsin haft på mig. Ett par knästrumpor och en rock utan rygg (?) , sedan rullades jag ner i sängen. Genom korridorer och vi svängde fram och tillbaka tills sköterskan erkände att vi var vilse. Jaha tänkte jag! Men till slut kom vi rätt! MR stod det på dörren. Inne i rummet var det massor med läkare och maskiner, men de var väldigt snälla och sa åt mig vad jag skulle göra hela tiden. Så det började med ett ultraljud som tog längre tid än väntat! Han som gjorde det klagade lite på att det var svårt att se för mina revben var för ytliga, jag fick därför ligga på en grej som skulle skjuta fram midjan så att han lättare skulle se. Sedan började han skämta om att jag var för smal för ett sådant ingrepp, då höjdes pulsen en aning. Skulle jag inte få göra det? Men jodå! Dom målade lite på mageno ch sedan satte de igång narkosen och innan jag visste ordet av det så somnade jag! Vaknade upp gjorde jag cirka en timme efter på uppvakningen och nu ligger jag på mitt rum igen och tänkte starta en film!

     

Kommentarer
Postat av: Ingrid Friberg

Hej Anna!

Läste just nu ett citat av Moder Theresa /

"Låt aldrig någonsin någon komma till dig utan att lämna dig bättre och gladare.

Förhoppningsvis lämnar du kss imorgon, å kommer hem till "lyckliga gatan" i Kvänum, å har fått många nya tankar å värderingar. Liver går upp å ner, som en berg-å-dalbana, vissa dagar är inte sådär bra, men det är det som är livet, å vi lär oss och värdersätter livet mera, när vi har det bra. KRAAAAM Ingrid

2012-01-24 @ 21:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback