RSS 2.0
 
   

sovsovsov

 Den 2012-01-25, kl 21:56:29
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Ett sista inlägg för idag!
Jag tänkte nämligen lägga mig och kolla på film nu för imorgon blir jag tvungen att plugga ikapp. Blä får man väll säga! Jag tänkte även fota lite så att jag får tiden att gå dessa två dagar! Jag hoppas på att Julia kommer hit efter skolan någon gång, kan behöva lite uppmuntran när livet ser ut som det gör. Nej vad negativ jag är! Jag mår faktiskt väldigt bra och allting gick bra på sjukhuset, bara så otroligt tråkigt att inte kunna röra sig som innan. Allting är så stelt på något vis, svårt att förklara så därför tänker jag inte ens försöka! Godnatt och tusen tack till er fina som läser min blogg dagligen, statistiken ökar för varje dag som går! Blir så glad varje gång jag går in på blogg.se!

     

Kommentarer
Postat av: miriam young

Älskar din blogg

2012-01-25 @ 22:12:35
Postat av: Anonym

Han är så duktig!

2012-01-25 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback