RSS 2.0
 
   

HTC Rhyme

 Den 2012-01-03, kl 22:28:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Min eftermiddag blev bättre än väntad, kvällen med.  Humöret steg och jag mår allmänt bra! Jag fick som sagt hem ett paket som innehöll en telefon, HTC Rhyme. Jag har precis fått igång den men inte lärt mig den än, krånglig och massa program som jag inte har någon aning om vad dom är till!
Det värsta med den är dock att jag fått den i fel färg.. Jag beställde den i vit/silver men fick hem en brons/brun färgad. Tråkigt! Men jag ska beställe ett skal istället så det kanske inte gör så mycket!
Trots detta så var dagens höjdpunkt att få prata med Julia igen, hon försöker banka in att hon inte är brun men det tvekar jag verkligen på!
Jag har även pratat med Junior en lång stund (nöjd nu?)
Jaja, jag ska kolla på film! Chao!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback