RSS 2.0
 
   

vilda fantasier

 Den 2012-01-05, kl 12:49:31
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Hur svårt kan det vara att vakna i tid någon gång? Det är en fråga jag ställer mig! Jag vaknade vid 11.30 eftersom min klocka ringde. Jag kommer ju aldrig klara av skolan sen!
Så jag får väll börja gå och lägga mig tidigt nu så jag orkar upp sen.
Dagens planer ser ut så att om jag har skjuts ska jag åka och träffa en kompis annars tännkte jag städa mitt stackars rum, stökigt som det är!
Mamma kommer snart hem från jobbet så då får vi se!
Jaja, sen jag vaknade har jag duschat och spelat lite piano, dock låter det inte alls bra när man är nyvaken så videoklippet kommer senare!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback