RSS 2.0
 
   

början på slutet

 Den 2012-06-01, kl 07:34:22
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Mina damer och Herrar, får jag presentera.. 1 JUNI!!! Hej och hå vad tiden går fort! Om exakt två veckor slutar vi skolan vilket innebär att det bara är 5-6 skoldagarkvar eftersom att vi är lediga ganska mycket nu det sista! Åh det känns så bra men ändå så tråkigt, jag har gått på samma skola sedan förskolan och jag har aldrig varit en morgonmänniska, så vi får se hur det går för mig när jag ska åka buss och börja i en ny skola. Självklart ska det bli riktigt kul, men det är ändå läskigt.

Det kommer nog inte bli så mycket bloggat idag, direkt efter skolan åker jag in till Vara och sedan ska jag vidare hem till Julia. Det kommer bli en toppenfredag, det vet jag!
     

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Va för skola? Och vilken linje ?:)

2012-06-06 @ 16:48:15
Postat av: Anna Fahlgren

Sv- Hejsan! Jag kommer börja på Teknikprogrammet på DeLaGardie i Lidköping!

2012-06-07 @ 12:10:07
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback