RSS 2.0
 
   

alla tankar till dig

 Den 2012-03-02, kl 15:35:46
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Gårdagen fick en drastisk vändning efter träningen och det slutade med att jag tillbringade hela kvällen med Ebba, alla tankar till dig vännen ♥

Därför blev det ingen uppdatering nu på morgonen eftersom jag sov så länge jag kunde innan skolan började. För tillfället håller jag på att rensa garderoben så jag får plats med lite nytt, det behövs verkligen. Både rensas och bli köpt, samtidigt som jag gör detta så lyssnar jag på musik och småstädar rummet, det är ju trots allt helg redan och det kan ju firas med ett fint rum!
Jag har iallafall kommit på varför det alltid ligger käder i mitt rum, det är för att jag inte har någonstans  att hänga dem! Så jag funderar på att köpa några krokar att hänga på väggen eller en liten klädstång att ställa i rummet, det kan nog göra susen!
Menjag ska fortsätta med detta en liten stund och sedan ska jag packa väskan för det är nämligen västgöta träning idag, enda borta i Nossebro så det blir en helkväll!

     

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du är bäst!

2012-03-03 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback