RSS 2.0
 
   

ansiktsvård

 Den 2012-03-23, kl 20:21:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 


Jag har helt glömt bort alla dessa grejer jag lovat att visa men med lite påminnelse utav min vän Ebba som precis börjat med detta så kom även jag ihåg det!
Dessa är de produkter jag använder mest till ansiktet, vissa saker är jag mer nöjd med än andra. För tillfället använder jag knappt någon rengöring alls för att jag är så otroligt trött på mornarna och det märks absolut på hyn.

1. Sminkborttagning, Gentle eye make-up remover, The Body Shop
2. Ansiktsrengöring, Gentle Facial Wash vitamine E, The Body Shop (rekomenderas starkt!)
3. Vårdande gel, Penzim, Cindys Beautybox
4. Bra till allt kräm (finnar, sår, ärr, brännmärken), Tea Tree Cream, köpt från en privatsäljare
5. Medel till finnar, ACO acnelösning, apoteket
6. Läppsyl, Tass salva, apoteket (rekomenderas starkt!)
7. Rengöring till piercings m.m., Facial Wash Wildcat, One Way Lidköping (piercingstudio)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback