RSS 2.0
 
   

Big Brother

 Den 2012-03-07, kl 21:43:06
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

photo by: Ebba Hofling
model: me

Jag är dötrött efter att knappt ha tränat, jag var med på uppvärmingen sen var skadorna igång igen. ÅÅÅÅH! Men jag hoppas på att det blir bättre tills imorgon och att jag kan spela om jag är tejpad!
Förutom träningen så har jag pluggat lite, börjat kolla lite på fysiiken som vi ska ha nationellt prov i snart, jag har även gjort lite matte och annan fysik. Känner mig hyfsat duktig så jag tänkte belöna mig med Big Brother om en stund, super. Efter det måste jag helt klart sova för såhär orklös har jag inte varit på flera veckor, Big Brother tar helt enklet kål på mig. Hjälp...
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback