RSS 2.0
 
   

hemma

 Den 2012-03-19, kl 15:21:41
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Vad har jag haft för mig de senaste 5 dagarna? Jo jag har varit i branäs och åkt massa skidor. Eller nej, snowboard för min del!tyvärr har jag inga bilder ännu men förhoppningsvis får ni se dem senare i veckan! Vi hade iallafall en superbra resa måste jag säga! Jättefint väder så det finns inget att klaga på (nästan). Jag tänkte att jag berättar mer när jag visar bilderna!
När vi väl kommit hem så var det bara att åka hem, packa om och sedan vidare på match i grästorp! Fullt upp!
Idag har jag självklart varit i skolan, och nu tänkte jag höja musiken och städa! Nästan så jag blivit proffs på det efter branäsresan! Anledningen till att jag ska städa är iallafall att min nya säng har kommit! Men den får inte komma in i rummet om det inte är städat så nu kör jag!

 
     

Kommentarer
Postat av: therese

Hej, har startat dagens blogg nu i min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



direkt länk: http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/march/va-med-i-dagens-blogg.html#comment



läs gärna också för att få en större chans!

kram /therese

2012-03-19 @ 17:58:40
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback