RSS 2.0
 
   

intagningsprov

 Den 2012-03-12, kl 17:24:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 



Jag tänkte bara meddela om att bildkvalitén blir otroligt dålig eftersom jag nu för tiden måste ladda upp via mobilen, det avbryts från datorn. Men här är de tre låtarna jag spelade idag som jag lovat.
De flesta vet ju om att jag håller på med musik och tycker det är väldigt roligt, så idag har jag varit i Skara och fjort ett intagningsprov till mop som är en musiklinje. Får se hur detta går!

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt bra!

2012-03-12 @ 17:29:28
Postat av: maribel

Du sjunger så sjukt fint så man får rysningar gumman. Du kommer absolut få platsen dit. Tro på dig själv, för jag tror på dig!

2012-03-12 @ 20:50:51
URL: http://maribelandrea.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback