RSS 2.0
 
   

inte nu!

 Den 2012-03-05, kl 07:44:48
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Godmorgon solstrålar, nu ligger jag i sängen och är precis nyvaken, inte redo för en ny vecka med skola men det är ju lika för alla så det är bara att köra på. Jag har ingenting planerat idag så det blir nog lite plugg kan jag tänka mig och så ska jag ta reda på om vi har träning idag eller inte, i så fall är det den sista vi har i Sparbankshallen detta året, lite tråkigt!
Förövrigt så är huvudet väldigt tugnt och huvudvärken är ett faktum, jag tror det är en rejäl förkylning på gång. Inte rätt timing nu när det är antagningsprov om en vecka och vi ska på klassresa till Branäs om 9 dagar, så jag hoppas på att den försvinner eller inte kommer alls.
Nu ska jag upp och äta frukost!



Jag har fått några förfrågningar om ifall jag kan lägga upp videor när jag sjunger låtarna som jag ska spela på provet, vill ni höra det?
     

Kommentarer
Postat av: anonym

ja!

2012-03-05 @ 07:54:03
Postat av: Hilda Persson

utan tvekan snygging!

2012-03-05 @ 07:58:54
URL: http://gjlira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback