RSS 2.0
 
   

mango på ica

 Den 2012-03-06, kl 16:27:53
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

photo by: me

Tisdag eftermiddag och jag har ingenting att göra, jag ligger bara i sängen och kollar på tv. Vad ska man göra? Plugga jag vet men ack så tråkigt. Men ju tidigare man börjar desto snabbare blir man ju klar!
Det är ganska skönt i skolan nu för det enda vi gör på svenskan och studietiden är att prata om klassresan nästa vecka så det blir inte mycket gjort!
Förutom det så har jag haft ett litet "mango-problem", jag och Julia skulle till ICA för hon skulle köpa ett kuvert och jag fick för mig att köpa vindruvor men dem va mogna så då köpte jag en mango istället. När vi kommer tillbaka till skolan och skulle skära upp den så märker jag att den är dålig och jag går därför tillbaka för att köpa en ny! Dock så är även denna dålig, jag blev så arg! Så Josef gick dit, skällde ut dem och jag fick både en ny mango + pengarna tillbaka! Vilken gentleman och denna gången var frukten perfekt!
     

Kommentarer
Postat av: sofia hansson

Älskar din blogg!

2012-03-06 @ 16:55:01
Postat av: Who?

SÅ SÖT!

2012-03-06 @ 17:19:46
URL: http://neliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback