RSS 2.0
 
   

vår

 Den 2012-03-08, kl 07:49:21
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 

Det är redan torsdag, går tiden snabbare efter sportlovet? Man kan ju alltid hoppas!När jag vaknade och kollade ut genom fönstret så fick jag se snö.. Det var ju på väg att bli vår! Men nu ligger det 5 cm snö på gatorna och det håller på att bli mer. Något annat som gör dagen ännu värre är att jag missar träningen ikväll för att vi ska på en föreställning med våra föräldrar om alkohol och tobak. Det är nämligen obligatoriskt genom skolan så vi får vara lediga en annan dag istället, det är ju ganska okej!
Nu hade jag tänkt göra mig klar för skolan och sedan bär det av ut i snöstormen.

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!

2012-03-08 @ 12:03:55
Postat av: Isabelle-Ung mamma

Vad fint! :)

2012-03-08 @ 19:08:12
URL: http://isabellenojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback