RSS 2.0
 
   

fredag

 Den 2012-05-04, kl 08:04:33
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
Godmorgon fellows!
Min morgon har varit lika lugn som igår, jag vaknar till och med innan klockan ringer. Vad är detta?
Jag ska iallafall kila iväg till skolan nu och första lektionen blir nationellt prov eftersom att vi var lediga förra veckan när man egentligen skulle göra det. Det är enkelska uppsatsen som gäller!
Efter skolan kommer Johanna hit och sen åker vi till Vara för att köpa lite saker, hemlsar! Sen får jag nog plugga!

     

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

härligt kommer det hända nått rolig/mysig den fredag? :)

2012-05-04 @ 10:04:21
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback