RSS 2.0
 
   

Yesterdays

 Den 2012-11-24, kl 10:32:00
Filed in |   Kommentarer: 2  
 
 
Såhär såg jag alltså ut igår, det var helsvart eftersom att jag var på begravning för min älskade farfar. 
Det blev många tårar men även skratt, en så otroligt bra person som han var hade aldrig velat att vi grät över honom. Sjävklart gick det inte att hålla tillbaka men vi kommer alltid minnas honom som en glad och rolig person!

Jag tänkte gå upp till graven idag och fota alla fina blommor också, så det kanske kommer en bild eller två senare.
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin!

2012-11-24 @ 17:09:17
Postat av: Emma Lannebrink

allt bra med dig? :)

2012-11-24 @ 18:29:28
URL: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback