RSS 2.0
 
   

Nu hettar det till

 Den 2012-09-02, kl 20:41:01
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu ska jag göra ett riktigt klagoinlägg, eller det kanske rent ut sagt är avundsjuka. Jag tror mest på det sista! 
Nu undrar ni antagligen vad detta handlar om? Och det handlar om alla lyckosamma människor som var och såg Coldplay eller Lady Gaga! Vissa såg till och med båda två!
Jag hade så otroligt gärna sett Coldplay, kan inte komma på någon annan grupp som gör så otroligt bra musik! 
Lady Gaga hade jag velat se bara för, jag är inget fan utav hennes musik längre men det hade varit en rolig grej och antagligen en otrolig show!
Men Coldplay är jag uppriktigt ledsen över att jag missade, det suger att vara minderårig måste jag säga.
Nu tänker jag gå och lägga mig i sängen samtidigt som jag tycker synd om mig själv för att jag missade detta.

Godnatt!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback