RSS 2.0
 
   

roligaste på länge

 Den 2012-09-01, kl 07:51:47
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
 
Va bara tvungen att visa detta klippet, jag satt och skrattade åt det hela dagen igår och nu tänkte jag dela med mig av det! 
Riktigt rolig kille dedär! Nu kommer antagligen hälften av läsarna sluta följa min blogg på grund utav töntfaktorn på detta klippen men det skiter jag fullständigt i för tillfället! Han är en gud!

Förövrigt så ska jag packa nu, ska snart iväg på match, efter fyra veckor utan träning så får vi se hur det går! Det är bortamatch mot Arentorp/Helås, nästan lite derby! 
 
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockren!

2012-09-01 @ 08:23:41
Postat av: elin

hahaha den var ju helt klockren
du får gärna komma in på min sida och kolla in mina smycken som jag tillverkar och säljer..


elin

http://design-by-me.bloggplatsen.se/

2012-09-12 @ 17:53:51
URL: http://design-by-me.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback