RSS 2.0
 
   

Countdown

 Den 2013-12-17, kl 19:51:59
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag har alltså gått halva min gymnasietid på fredag. Vart har tiden egentligen tagit vägen? Allt har gått så fruktansvärt fort så jag vet inte vad. Jag har en underbar klass och trivs superbra med programmet så det finns inget att klaga på. Förutom att det bara är halv tiden kvar på gymnasiet så är det bara sju dagar till julafton och 27 dagar tills jag fyller 18. Det är ju nästan ännu värre! Verkligen dags att ta tag i plugget inför körkortet nu! Hur som helst så är jag klar med alla julklappar, dock så har jag kvar att slå in allihop vilket jag anser är det jobbigaste med julen. Detta inlägget blev väldigt onödigt men så får det vara!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback