RSS 2.0
 
   

9 mars 2013

 Den 2013-03-09, kl 09:45:31
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu ni mina fina läsare!
Jag ska strax iväg på löpträning, innan jag och mamma åker till Lidköping för att kolla på tapeter och möbler till vårt tv-rum. Vi har nämligen sålt våran soffgrupp så allt som står där inne just nu är ett matsalsbord och en tv. Med andra ord är det lite bråttom med att hitta möbler och tapeter. 
Efter det så ska jag sedan vidare till Johanna för att mysa och göra oss i ordning innan vi åker på förfest. Till sist ska vi på 18-årsfest för två otroliga tjejer så det ska bli hur kul som helst faktiskt!
Hoppas ni får en lika bra lördag som jag kommer ha!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback