RSS 2.0
 
   

Något att glädjas åt

 Den 2013-03-08, kl 17:12:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är den otroligt sköna helgen här igen. Veckorna bara springer förbi måste jag erkänna men det är något extra med fredag, lördag och söndag! Nästa vecka är vi även lediga måndag och tisdag så jag kan verkligen inte klaga!
 
Mina planer för kvällen är ett gympass nu på eftermiddagen och efter det ska jag ta en promenad till Mattias där alla mina fina vänner är. Bara ta det lugnt, kolla på tv och planera inför midsommar. Ha det bra helt enkelt!


Jag funderar på om jag har berättat för er om våran division 2 plats? Jag tror inte det, men om jag har det så behöver ni ju inte läsa följande rader!
Vi har nämligen fått en gratisplats i division 2 Norra! En otroligt chans och utmaning för ett lag som vårat med många viljestarka själar. 
Jag tror att det kommer bli två säsonger med riktigt bra fotboll och ännu bättre motståndare så just nu är det hårdträning som gäller för att få oss i form till seriestarten som närmar sig.
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback