RSS 2.0
 
   

Så olikt mig

 Den 2013-10-20, kl 09:39:57
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
 
 
 
 Min helg har varit mer än fullspäckad. Jag har åkt från en plats till en annan sen fredag morgon och bara varit hemma två gånger för att sova. 
I fredags var jag tillbaka på gymmet efter en halvsjuk torsdag. Senare på kvällen träffade jag Mirande och Sofia, kollade på idol, åt massa gott m.m. På lördagen, alltså igår, var jag på Ullared så gott som hela dagen och på kvällen träffade jag Sofia och Miranda igen, men denna gången för att gå spökvandringen i Skara. 

Nu ligger jag i sängen och läser lite faktiskt, jag börjar jobba om två timmar så jag har lite tid att döda. Jag tänkte även försöka hinna fota lite till mitt bildprojekt men vädret samarbetar inte riktigt.
     

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline

Nu är vinnaren i Veckans Blogg utsedd. Kika in på bloggen och titta om du vann. Om inte så finns det en ny chans redan nu. Lycka till :)

2013-10-20 @ 19:11:38
URL: http://viktoriacarolines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback