RSS 2.0
 
   

What once was an imagination

 Den 2014-02-03, kl 17:55:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
 
 
För tillfället jobbar vi med något väldigt roligt i vår fotokurs. Vad vi håller på med är mörker och ljus, vi fotar därför i helt mörka utrymmen och jobbar fram ljuset i bilderna med hjälp av olika lampor. För att få detta att fungera så använder vi långa slutartider och stora bländare och woalla, jag tycker att resultaten talar för sig själva. Jag kanske visar fler bilder någon annan dag!
 
     

Kommentarer
Postat av: linda

använder du richinoljan än ? växte ditt hår mkt ?
jag har nyss börjat använda den o dom länkade ju bilder till din blogg därför undrar jag, mitt e redan jätte långt men klippte topparna 4 cm så fick ångest haha så vill ha det fort tillbaka. men mitt e jätte tjockt annars o långt men tänkte testa om den oljan verkligen hjälper ? tacksam för svar

Svar: Hejsan! Nej jag har inte använt ricinolja på väldigt länge men jag måste erkänna att mitt hår växt jättemycket efter jag slutade använda ricinolja. Innan växte mitt hår knappt någonting och nu går det under midjan så det är absolut värt att prova! Vart såg du bilderna? Kram
Anna Fahlgren

2014-03-04 @ 20:52:25
Postat av: Anonym

http://www.ricinolja.com/resultat-med-ricinolja/

Här om du bläddrar ner :)
ok vad bra tack kram

2014-03-04 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback