RSS 2.0
 
   

Blandat!

 Den 2011-04-14, kl 22:08:08
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 



1. Utan tvekan att man får gratis spotify premium i en vecka just nu!
En vecka är ju inte överdrivet mycket men de är en vecka mer än innan! Så det är jättebra enligt mig, tror inte jag är den ända som tycker det!

2. Sommaren är på väg! Känns så himla bra, tränade i shorts & t-shirt utan att frysa förut & då är det bannemej skönt ute!

3. Påsklov! Själv har jag ju lov redan nu för är ledig imorgon! Så om 13 dagar är det skola igen! Känns ju inte allt för dumt om jag säger så!





1. Friday - Rebecca Black!

2. Personer som tror att dem är något!

3. Kissie bl.a. hennes tjat om att alla måste vara pinnsmala och äta bebismat för att gå ned i vikt! Detta är ju en av anledningarna till att tjejer tycker att dem är tjocka! Men & andra sidan läser jag henner blogg så vet inte om hon hamnar på hiss eller diss!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback