RSS 2.0
 
   

when I lose it hard

 Den 2011-08-26, kl 07:33:38
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Nu är det full fart här hemma, alla håller på att göra sig iordning och idag är det lite extra bråttom! Måste till vårdcentralen nu på morgonen för att ta ännu fler prover. Börjar verkligen tröttna på det..
Sen är det vidare till skolan, och efteråt tänkte jag ringa felicia & efter det prata med mamma. Sen får vi se om jag rymmer hemifrån eller något! Ne men kanske åker till Jonatan och träffar honom & Julia. Men vi får se!
I helgen blir det iallafall att försöka spela fotboll, beror lite på foten men kanske blir så trots allt. Så kanske jag drar vidare till tråvad på kvällen, och på söndagen tänkte jag kolla på fotboll!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback