RSS 2.0
 
   

DAG 8 - EN DÅLIG VANA JAG ÖNSKAR JAG INTE HADE

 Den 2011-03-24, kl 20:06:00
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 

Har tre saker!
Jag är tidsoptimist, jag vill hela tiden att min kropp ska vara perfekt och jag bryter av naglarna när jag är nervös. Alla sakerna får jag sota för i slutändan, skulle verkligen önska jag kunde lära mig att komma i tid, folk får alltid vänta på mig och jag tror saker går snabbare än dom gör, sen är jag väl en typisk tonåring!
Vill vara smalare än jag är, vara kortare än jag är, ja allt! Det är riktigt tråkigt faktiskt, & sist men inte minst, jag bryter av naglarna. Om jag är nervös eller har tråkigt och hittar ett litet jack i en nagel, då river jag av den! Inte hela men toppen, och det är helt värdelöst!

Så dom tre dåliga vanorna önskar jag att jag inte hade.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback