RSS 2.0
 
   

SVAR!

 Den 2011-03-20, kl 16:33:07
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 
1. Vilket fotbollslag spelar du i? är du bra? vad är västgötaträning som du pratar om? Jag spelar i JK10! Bra vet jag inte! Det beror ju på vad man jämför med såklart! Västgöta är ett lag man blir uttagen till, man kan som längst komma till distriktslaget, då är det 18 spelare från hela västragötaland som är med!
Jag är inte med i distriktslaget men jag tränar zon och talangträningar!

2. Är du bra på att sjunga? Det kan inte jag avgöra! Men det finns en video längre ner, så ni får lyssna där! 

3. Har du färjat håret och använder du linsor? Nej på båda frågorna! Aldrig slingat eller färgat håret och inga linser, har hört det från flera olika att det ser ut som linser. Men det är äkta!



4. Du är snygg
5. Gillar du bajs
6. Ses?

7. Varför gillar du filipiner?
Borde jag ha något emot dem? :)

8. När fyller du år? Jag fyller år den 13 Januari!
 
9. Gillar du någon?
Det gör jag nog!

10. Vad gillar du hoss killar? Dom ska vara snälla, roliga, omtänksamma, sportintresserade och ja, som dom flesta tjejerna tycker antar jag! :)

11. Gör du din bloggdesign själv eller köper du dom? Jag kopierar en som är gratis för att ha en bas! Sedan gör jag om den helt, så det är både och!

12. Varför började du blogga? Jag tyckte att det verkade kul, och så ville jag prova något nytt & nu är jag fast!

13. Vilket gymnasium vill du börja på? Antingen MoP på Katedral eller DeLaGardie!
 
14. Taggar du branäs med världens bästa mig? Haha det vet du att jag gör!

15. Kan inte du göra ett videoinlägg när du sjunger?



16. Saknar du Ash och Aqua-arobic lika mkt som jag? Ohja det gör jag! Kollar ju bild på dom varje kväll!

17. Kan du bara smsa mig någon dag och be mig komma med bussen? Jag har ju gjort det!

18. Vilken parfym använder du och vilka produkter till ansiktet?





19. Hur ser din morgon ut? Det beror helt på vilken veckodag det är! Men om jag inte har sovmorgon vaknar jag vid 7, duschar om jag ska göra det, sen äter jag frukost! Efter det brukar musiken komma på och så klär jag på mig & sminkar mig, & till sist borstar jag tänderna och fixar håret! Sen brukar det va dax att gå!

20. Har du pojkvän?
Nej jag har ingen pojkvän! Har inte haft på nästan ett år! 
 
21. Hur mycket tränar du? 
För tillfället är det 3 eller 4 gånger i veckan! Men fram tills förra veckan tränade jag 5 gånger i veckan! :) 

22. Är du good på fotboll?
Det har jag redan svarat på! Det beror vad man jämför med! :)

23. Vad önskar du dig i konfirmation? Jag vet faktiskt inte riktigt! Har funderat på en systemkamera men är osäker på om jag kommer använda den så mycket, annars är det pengar såklart!

24. Vilken är den snyggaste kändisen? Oj! Finns massa snygga kändisar! Dessa är ju inte direkt fula! Zac Efron, Cam Gigandet, Robert Pattinson, Channing Tatum & Chad Michael Murray





 

25. Favorit låt? Oj! Det har jag ingen, lyssnar på massa olika! Men några svenska låtar jag lyssnar på Veronica Maggio - Jag kommer & Daniel Adams-Ray - Svart och ett par engelska! Mads Langer - Your not alone, The Fray - You found me & The Script - For the first time

26. Favorit film? Jag har nog ingen riktig här heller, kollar på det mesta! Men Några filmtips är Burlesque, Remember me & många många fler!
 
27. Bästa tvserien?
Haha jag får nog säga Solsidan! 
 
28. Favoritfärg?
Det har jag verkligen ingen! Olika färger är fina till olika saker!

29. Förebild? Oxå en jättesvår fråga! Ne men har inget svar på detta!
 
30. Vilka bloggar läser du?
Jag läser nästan inga bloggar, Kenzas lite då och då! Även Kissies för den är så rolig, sen är det några småbloggar jag brukar kolla på!

31. Vart lärde du dig att designa bloggar? Jag har lärt mig själv genom att prova mig fram, det är inte så svårt som det verkar!

     

Kommentarer
Postat av: sofia

JAG RÖSTAR FÖR DE LA GARDIE!!!

2011-03-22 @ 08:42:44
URL: http://sofiaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback