RSS 2.0
 
   

Lite av varje

 Den 2013-10-03, kl 17:09:44
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 2  
 
Jaa ni, de senaste dagarna har varit väldigt fram och tillbaka måste jag säga. Tiden har tillbringats på sjukhus och lite i skolan när jag klarat av det. Jag har nämligen dragit på mig en njurbäckeninflammation, en allvarligare form av urinvägsinfektion om jag förstått det hela rätt. Jag har i alla fall fått antibiotika och är nu på bättringsvägen så jag ska träna idag så får vi se hur jag mår efteråt! Läkarna sa inget om att inte träna med antibiotika, men jag har hört att det inte är bra? Någon som vet, vågar inte googla. Då kommer det sluta med att jag tror man får cancer av att träna i allmänhet. Mina förkylningar verkar i alla fall alltid vara cancer enligt google. 
 
Meeeeen, vad har jag gjort mer då? 
Jo jag har planerat lite inför vårt nästa fotoprojekt i skolan, är helt överlycklig över att vi ska jobba med porträtt i hela två månader! Wooooaoo, haha nej vad pinsam jag är. Men det ska i alla fall bli superkul!

På tal om inget så känner jag att idag är det en ta tag i livet dag, jag har motivation till träningen, jag har pluggat och är sugen på (?) att städa mitt rum.. Vad händer med mig? Kanske är det medicinen?
Känner även för att renovera och möblera om hela mitt rum, men det finns det inte tid för! Får nöja mig med att städa.
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så sant om google
dessutom så ska man inte träna med antibiotika

2013-10-03 @ 17:35:19
Postat av: Hedda Persson

Du vet väl att du kan få hjärtmuskelinflammation av att träna nu väll?

2013-10-03 @ 17:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback