RSS 2.0
 
   

Cravings

 Den 2013-09-28, kl 11:05:34
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 0  
 
Jag har fått dom sjukaste cravingsen efter det man inte vill ha cravings för! Dyra saker.. 
Ett tag nu har jag fått för mig att jag förtjänar saker som kostar liiiiite för mycket. Det är kläder och framför allt resor som lockar för tillfället! Både solsemester, skidresa till Österrike, weekend till London och Stockholm. Ja ni hör ju? Detta vill jag göra ni i höst och vinter. Och nästa år vill jag dessutom åka på studentresa och sedan resa en månad i USA efter studenten. Jaa, kommer min ekonomi gå ihop? Nja. 
Ibland önskar jag att jag var ekonomiskt oberoende alltså.. Fast då kanske man inte uppskattar dessa sakerna sen?
Givetvis kommer inte alla dessa resor bli av, men det är ju gratis att drömma..
 
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback