RSS 2.0
 
   

05.00

 Den 2011-12-12, kl 21:22:39
Filed in Anna Fahlgren |   Kommentarer: 1  
 

Phuuu.. Jag lever men det är precis. Smart som jag är så kom jag dit en timme för tidigt? Trodde jag va sen så jag började springa för att komma ikapp de andra men ack så fel jag hade! Med andra ord sprang jag själv i nästan en timme innan träningen började så jag fick köra dubbelt = död nu.
Jag tänkte iallafall städa rummet nu, det är kaos och så måste jag slå in Julias paket tills imorgon! Hoppas hon gillar den.
Förövrigt ska jag snart gå och lägga mig klockan står på 05.00 imorgon, hemskt är ordet! Klockan sju ska vi nämligen vara på Tornum och jag som verkligen inte är en morgonmänniska avskyr detta! Får se hur det går! Ne men det finns inte så mycket mer att säga förutom att vi har fått tillbaka synten om jag inte redan har sagt det? Med andra ord används den ganska så flitigt nu!

     

Kommentarer
Postat av: ebba hofling

de är min anna de! :)

2011-12-12 @ 21:48:21
URL: http://ebbahofling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback